Wittevlekkenplan
AnalyZus ondersteunt retailers bij diverse soorten locatievraagstukken. Van een analyse van de lokale markt tot advies bij strategische vraagstukken rondom het vestigingsbeleid. Hoewel voor veel fysieke winkels het draagvlak afneemt, blijft er in de visie van AnalyZus altijd ruimte voor sterke formules en goed ondernemerschap. In onze onderzoeken laten wij zien waar voor u de beste perspectieven liggen maar ook waar de markt verzadigd is of dreigt te raken. U kunt bij AnalyZus terecht voor vestigingsplaatsonderzoek, een onderzoek naar potentiële groeilocaties (wittevlekkenplan) of een marktonderzoek. Opdrachtgevers zijn zonder uitzondering onder de indruk van de gedegen aanpak en het heldere resultaat van de onderzoeken van AnalyZus.
Potentiële groeilocaties (wittevlekkenplan)
Wanneer u als winkelformule op zoek bent naar nieuwe locaties of u wilt weten wat de lokale marktomstandigheden en -vooruitzichten zijn van uw bestaande winkels, kan een analyse van potentiële groeilocaties u hierbij ondersteunen. Hierbij analyseren wij op landelijk niveau de markt waarin u actief bent. Behalve marktgegevens betrekken wij hierbij tevens de kennis over de prestaties van uw bestaande winkels. Deze analyse is dan ook specifiek bedoeld voor filiaal- en franchiseorganisaties. Vanuit een grondige analyse van uw huidige vestigingslocaties kan vaak veel interessante kennis worden opgedaan over het functioneren van uw specifieke formule. Aan de hand van uw eigen succesfactoren gaat AnalyZus op zoek naar deze omstandigheden op andere locaties.
Het resultaat is een gebruiksvriendelijke tool die retailers in één oogopslag een beeld geeft van de marktkansen op (nieuwe) winkellocaties. Retailers die gebruik maken van deze tool van AnalyZus, geven aan dat deze een belangrijke ondersteuning biedt in hun werk en de tool vrijwel dagelijks te raadplegen.
Wanneer u als winkelformule op zoek bent naar nieuwe locaties of u wilt weten wat de lokale marktomstandigheden en -vooruitzichten zijn van uw bestaande winkels, kan een analyse van potentiële groeilocaties u hierbij ondersteunen. Hierbij analyseren wij op landelijk niveau de markt waarin u actief bent. Behalve marktgegevens betrekken wij hierbij tevens de kennis over de prestaties van uw bestaande winkels. Deze analyse is dan ook specifiek bedoeld voor filiaal- en franchiseorganisaties. Vanuit een grondige analyse van uw huidige vestigingslocaties kan vaak veel interessante kennis worden opgedaan over het functioneren van uw specifieke formule. Aan de hand van uw eigen succesfactoren gaat AnalyZus op zoek naar deze omstandigheden op andere locaties.
Het resultaat is een gebruiksvriendelijke tool die retailers in één oogopslag een beeld geeft van de marktkansen op (nieuwe) winkellocaties. Retailers die gebruik maken van deze tool van AnalyZus, geven aan dat deze een belangrijke ondersteuning biedt in hun werk en de tool vrijwel dagelijks te raadplegen.