AnalyZus
  • Home
  • Expertise
    • Ruimtelijk-economisch onderzoek
    • Monitoring centrumgebieden
    • Evaluatieonderzoek
    • Haalbaarheidsonderzoek
  • Projecten
  • Over ons
  • Contact

Stabilisatie winkelleegstand: Goed nieuws? En voor wie?

1/11/2012

 
Foto
HDe laatste tijd horen we steeds vaker geluiden dat het wel meevalt met de winkelleegstand. Het aantal leegstaande verkooppunten lijkt zelfs te stabiliseren. Op zich een mooi gegeven. De vraag is alleen wat dit betekent en voor wie. De indruk ontstaat dat de stabilisatie van de winkelleegstand goed nieuws is voor de Nederlandse winkelgebieden en de daar gevestigde detailhandel. Terwijl de gevestigde detailhandel vandaag de dag nog steeds te maken heeft met dalende verkoopcijfers. Reden om eens wat dieper in te gaan op het fenomeen winkelleegstand. Wat zegt winkelleegstand nou eigenlijk? En welke conclusies kunnen we verbinden aan een stabilisatie van winkelleegstand? 

Lees in deze factsheet het hele verhaal achter winkelleegstand!


Comments are closed.
Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • Home
  • Expertise
    • Ruimtelijk-economisch onderzoek
    • Monitoring centrumgebieden
    • Evaluatieonderzoek
    • Haalbaarheidsonderzoek
  • Projecten
  • Over ons
  • Contact