AnalyZus
  • Home
  • Expertise
    • Marktruimte en economische effecten
    • Haalbaarheid en locatiekeuze
    • Evaluatieonderzoek
    • Marktonderzoek
  • Projecten
  • Over ons
  • Contact

AnalyZus partner voor VPO’s Albert Heijn Franchise

6/11/2014

 
Foto
Om de franchisenemers van Albert te faciliteren bij hun bedrijfsvoering, heeft de Vereniging van Albert Heijn Franchisenemers (VAHFR) voor ieder onderdeel waarop ondersteuning gewenst kan zijn, een aantal aanbevolen partners voorgedragen. AnalyZus is samen met Bureau van de Weerd een de partners waarop de Albert Heijn Franchisenemers een beroep kunnen doen voor een vestigingsplaatsonderzoek (VPO). Een VPO vormt een belangrijk kompas voor zowel franchisegever als –nemer om te zien waar gezamenlijke inspanningen en investeringen toe kunnen leiden. Wanneer een franchisegever en –nemer een samenwerking aangaan, hebben beide immers een vergelijkbaar belang: genoeg geld verdienen voor een duurzaam levensvatbare bedrijfsvoering. Met het VPO van AnalyZus en Bureau van de Weerd wordt een inschatting gemaakt van de haalbaarheid en levensvatbaarheid van een nieuwe, uit te breiden of te verbouwen winkel.


Comments are closed.
Foto
Foto

  • Home
  • Expertise
    • Marktruimte en economische effecten
    • Haalbaarheid en locatiekeuze
    • Evaluatieonderzoek
    • Marktonderzoek
  • Projecten
  • Over ons
  • Contact