Rabobank Nederland heeft in samenwerking met Platform De Nieuwe Winkelstraat (DNWS) het initiatief genomen om op lokaal niveau stakeholders bij elkaar te brengen en een actieplan op te stellen voor toekomstgerichte winkelstraten. Dit is een van de afspraken die is gemaakt in het kader van de Retail Agenda zoals die op 17 maart jl. is gepresenteerd. In 2015 worden door Platform DNWS in samenwerking met de lokale Rabobanken in 75 winkelgebieden projecten uitgevoerd. Het doel van deze projecten is om de kennis vanuit het platform met lokale inzichten en plannen samen te brengen en zo te komen tot een gezamenlijk plan van aanpak met een stip aan de horizon en een concreet stappenplan. Anouk is vanuit AnalyZus als adviseur betrokken bij het Platform en voorziet alle deelnemende Rabobanken van een factsheet waarmee inzicht wordt geboden in de positie en de prestaties van de detailhandel in het betreffende gebied. Daarnaast verzorgt Anouk als docent een bijdrage aan de Masterclass Winkelgebieden die alle banken bij aanvang van het traject volgen. Voor meer informatie over Platform de Nieuwe Winkelstraat zie: www.dnws.nl Comments are closed.
|